Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Original Audio in ScoreCloud Studio

JohanRJohanR Administrator
edited February 2015 in ScoreCloud 4 / Studio
This discussion was created from comments split from: FAQ on the website.
ScoreCloud Staff and Mandolinist

Comments

• Olá, como vão caros Colegas? Bom, estou tendo muitos problemas com a plataforma ScoreCloud Studio!!! O que acontece? Já instalei o programa Score Cloud, e também a ASIOA4LL para evitar problemas de latência e de áudio, mas só estou conseguindo gravar e reproduzir o midi do teclado. Já, quando gravo voz, o programa scorecloud só registra as partituras mas sem retorno de áudio algum da voz. Repito, gravo a voz mas não tenho retorno de áudio na reprodução, o que está havendo, pois já indiquei a plataforma do Scorecloud para vários amigos músicos que também estão tendo o mesmo problema. Ajudem-nos por favor!!!
  • JohanRJohanR Administrator
    Hello NicolaNeto!

I'm sorry, we only have support in English, but I've tried to understand you using Google Translate..

If I understand correctly, you want to listen to your original recording when recording audio in ScoreCloud Studio. This is currently not possible, the recordings are analyzed on our cloud servers, but are currently not available after that.

If you use the iPhone/iPad app ScoreCloud Express, you get access to the original recording, but this is not yet supported in ScoreCloud Studio.

This is pretty high on the todo list though, so it will be possible before long!

Hope this helps!
    / JohanR
    ScoreCloud Staff and Mandolinist
Sign In or Register to comment.